Subject: RE: Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse osutajatega
From: "Riina Tamm - HH" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 09:32:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Hiiumaa Haigla töötajad on kõik registreeritud töötamise registris.

Samas on meil tervishoiuteenuseid, mida pakuvad Põhja- Eesti
Regionaalhaigla eriarstid. Nendeks erialadeks on nefroloogia, neuroloogia,
anestesioloogia. Arstid töötavad üks kord kuus Hiiumaa Haiglas, kuid
meiega töölepingut ei oma. Nad on töölepinguga seotud Regionaalhaiglaga
ning on ka nende töögraafikus.

Samuti on meil kaks eriarsti, kes töötavad oma firma alt.

Kõik need eriarstid on Hiiumaa Haigla tegevusloal, sest muidu ei saaks
meie osasid erialasid pakkuda (nefroloogia, neuroloogia) ning arstid ei
saaks meie haiglas töötada.

Oleme valmis kaasa mõtlema, kuidas olukorda parandada.

Lugupidamisega

Riina Tamm

Juhatuse liige

524 8105

From: TA Info <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 23, 2024 1:24 PM
Subject: Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse osutajatega

Tähelepanu: E-kiri saadeti väljastpoolt Regionaalhaigla gruppi. Kui sa ei
tunne saatjat või kahtled sisu ohutuses, siis ära ava linke ega manuseid!

Tere

Pöördume Teie asutuse poole seoses tervishoiuteenuse osutamise tegevusloa
ja sellega seotud olevate töötajatega.

Tervishoiuteenust osutava asutuse kohustus on kanda tervishoiukorralduse
infosüsteemi  tööle asuvate ja eemaldada töölt lahkuvate
tervishoiutöötajate ja tervishoiutöötajaga võrdsustatud isikute andmed.
Kui asutuses asub tööle uus töötaja, tuleb ta lisada
<https://www.emta.ee/ariklient/registreerimine-ettevotlus/tootamise-regist
er> töötamise registrisse, selle asutuse töötajaks ja alles siis on teda
võimalik lisada ka tegevusloale vastava teenuse juurde. Sarnaselt tuleb
ka lahkunud töötajad eemalda tegevusloalt ja töötamise registrist.

Töötajate eemaldamine on vajalik, et tagada õigete andmete olemasolu
infosüsteemis tervishoiuvaldkonna juhtimisel ja korraldamisel, kui ka
töödelda tervisestatistika ja tervishoiupoliitika tegemiseks vajalikke
andmeid. Samuti kuvab infosüsteem ka tervishoiutöötajale endist töökohta
kuni see ei ole eemaldatud.

Töötajaid saab lisada ja eemaldada sisenedes iseteenindusse
<https://medre.tehik.ee/> https://medre.tehik.ee/  valides tegevusluba –
eemalda töötaja (juhend on leitav  iseteenindusest ja lisatud ka manusena
kaasa).

Terviseametile teadaolevalt on Teie tegevusloaga seotud töötajaid, kes ei
ole registreeritud töötajate registris Teie töötajana, mistõttu on
Terviseametil tekkinud kahtlus Teie poolt tervishoiukorralduse
infosüsteemis esitatud andmete õigsuses.  Palun veenduge, et  kõik Teie
tegevuslubadel olevad tervishoiutöötajad oleks töötamise registris
registreeritud Teie asutuse töötajaks korrektse ametikoodiga (koodid on
leitavad
<https://www.terviseamet.ee/et/tervishoid/tervishoiutootajale/iseteenindus
e-juhendid> Terviseameti registrite iseteeninduse juhendite juurest).

Palume seda teha esimesel võimalusel, hiljemalt 31.08.2024.a.

Alates 01.09.2024 asub amet korraldama andmete parandamist toetudes
töötajate registrist saadud teabele.

Lugupidamisega

Katrin Roosipuu

nõunik

tervishoiuteenuste osakond

7943570

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.